Dobowy limit kilometrowy : 450 km

- Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 4-zaworowy, 3-cylindrowy, DOHC
- Pojemność 890
- Moc maksymalna 87,5 kW (119 KM) przy 10 000 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy 93,0 Nm (9,5 kg-m) przy 7000 obr./min
- Skrzynia biegów z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
- Napęd końcowy Łańcuch
- Spalanie średnie 5.0 – 6.5 L/100km
- Wysokość siodełka 810 mm – 825 mm
- Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) 220 kg (w tym kufry)
- Pojemność zbiornika paliwa 18 l

W skrócie
- Półaktywne zawieszenie KYB
- System szybkiej zmiany biegów na wyższe i niższe (QSS)
- Światła LED doświetlające zakręty
- 6-osiowy moduł bezwładnościowy oraz układy wspomagające kierowcę rozpoznające pochylenie motocykla
- Pełne oświetlenie LED
- Dwa wyświetlacze TFT 3,5”
- Tempomat
- Antywheelie
- Wheelie control
- Kontrola trakcji
- Cztery tryby jazdy, w tym ze zdławioną mocą
- Lokalizator GPS
- Dyskretny wideorejestrator jazdy z kamerami z przodu i z tyłu
- Komfortowa kanapa kierowcy (akcesoryjna)
- Podstawka centralna
- Regulowana wysokość kanapy
- Możliwe dodatkowe obniżenie (niżej o dodatkowe 18 mm)
- Gniazdo USB z dwoma wejściami

Półaktywne zawieszenie KYB
W pełni regulowane zawieszenie
elektroniczne z przodu i z tyłu jest
sterowane przez 6-osiowy moduł
bezwładnościowy i moduł ECU, które
aktywują jednostkę hydrauliczną (HU) i
jednostkę sterującą zawieszeniem (SCU). Ustawienia tłumienia są błyskawicznie dopasowywane za pomocą elektromagnesu, co zapewnia płynną i bezpieczną jazdę, niezależnie od obciążenia i warunków jazdy. Tryb pracy jest ustawiany za pomocą interfejsu TFT.

Sztywne boczne kufry.
Na wyposażeniu są nowe
sztywne kufry boczne z kolorowymi
panelami dopasowanymi do stylistyki
motocykla. Każdy kufer może pomieścić kask integralny, a żeby zapewnić naturalne wrażenia z jazdy, kufry są zamocowane do w pełni pływającego stelaża. Możliwe jest również zamontowanie opcjonalnego kufra centralnego, dla lepszego wykorzystania powiększonej o 7% nośności motocykla, aż do 193 kg.

System szybkiej zmiany biegów
(QSS) na wyższe i niższe
TRACER 9 GT jest wyposażony w system quickshifter (QSS) zapewniający szybszą i płynną zmianę biegów w górę i w dół bez użycia sprzęgła. Czujnik wykrywa ruch dźwigni zmiany biegów zapewniając
płynną zmianę biegów na zakrętach z
zachowaniem równowagi i stabilności
zawieszenia, a także większą swobodę
jazdy.

Światła LED doświetlające zakręty. Nowej generacji światła LED
doświetlające zakręty zapewnią Ci
bezpieczeństwo na drodze nawet w
najciemniejszą noc. Natężenie światła
zwiększa się automatycznie wraz z
pochyleniem motocykla, zapewniając
dobre pole widzenia i pozwalając na
bardziej sportową jazdę w nocy.

Podgrzewane manetki
W pełni zintegrowane, 10-stopniowe,
podgrzewane manetki są sterowane z
kierownicy, a aktualne ustawienie jest
pokazane na wyświetlaczu TFT. Specjalnie wyprofilowane manetki są wykonane z cieńszej gumy, co ułatwia przenoszenie ciepła na dłonie i poprawia komfort jazdy w każdych warunkach pogodowych.









